Welkom op mijn blog.
Leuk dat je nieuwsgierig bent naar mijn kaarten...
en fijn dat jullie zulke lieve en leuke reacties achterlaten

dinsdag 11 juli 2017

Sterkte, ik denk aan je...

Met het mooie papier Life is a Journey, is deze sterkte kaart gemaakt.

 
Het is goed om elkaar,  bijvoorbeeld d.m.v. een kaart, te laten weten dat je aan hen denkt! En ik vind de warme kleuren van dit papier hier heel mooi bij passen. Op dit papier staan prachtige zwarte rozen afgedrukt, daarbij is met polybesa stencil 6002/0626, de tekst Sterkte erop gezet. Het bruine kader is gemaakt met de basis stencils Ovaal en Ovaal sierlijk. De open rondjes in de hoeken van de kaart zijn gemaakt met de ‘hartjes’ van Mery’s bloemen 6002/0596. Deze verschillende maten kleine rondjes zitten aan elkaar vast, hiermee kun je gemakkelijk gaatjes in je creaties maken. 


Het zwarte takje met bladeren is nieuw en samen met de lieve bloemetjes 6002/0774 ook zo prachtig sierlijk. De grote bloem is beïnkt met dezelfde kleuren als het designpapier. 

Dit is mijn laatste bijdrage als DT lid van Joy!Crafts. Ik ben gestopt maar, met heel veel plezier heb ik deelgenomen aan het Design team en ik wil dan ook langs deze weg Joy!Crafts en het Design Team, hartelijk bedanken voor de fijne en gezellige samenwerking!  

Ik hoop dat jullie mijn blog blijven bezoeken en zeg dan ook graag:
Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer!

Vriendelijke groet,
Welmoed

1 opmerking: